5/05/2015

İlk Post :)

Merhaba !!

Uzun zamandır aklımda olan bir isteğimdi blog yazmak ama biraz üşengeçliğimden biraz da şimdi ne yazmak lazım acaba diye düşünmekten hep erteliyordum. En sonunda büyük bir kararlılık gösterip yazmaya karar verdim :) 

Eee.. o kadar düşündün ne yazıcaksın peki ? sorusunun geldiğini duyar gibiyim.
Kendi hayatımda kalıcı yerleri olan anılarımı,
Yaptığım modayla ilgili fotoğraf çekimlerimi,
Yemek tarifi keşiflerimi,
Mekan yorumlarımı,
Güzellik ve kişisel bakım adına denediklerimi ( özellikle merak edilen o saç rengim ),
Sağlıklı yaşam ve enerji ile ilgili öğrendiklerimi,
Kısaca geriye dönüp baktığım zaman hatırlamaktan keyif aldığım çoğu şeyi paylaşacağım.

 Bu süreçte merak edilen sorulara yanıt veren yazılar da yazmak istiyorum.
Yorumlarınızı da kesinlikle okuduğumdan emin olabilirsiniz ve en samimi şekilde cevap vermeye calışacağım :)

Bu gün Instagram'da bahsettiğim Levent tarafındaki maceramda, Karanfil sokakta yürürken çektiğim çiçeklerden sadece biri. 
Adını bilmiyorum ama o kokusu burnumdan gitmiyor ! 


 Yeniden görüşmek üzere :))


2 comments:

  1. Camcu'm.

    O tatlış çiçeğin adı Mor Salkım, Bütün yaz Adaların her köşesinde mis gibi bi koku yayarlar, malesef arılar için çok çekicidirler .. Blogun hayırlı olsun!

    öperim

    Beroş.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatlışş çok teşekkür ! neden anonymus durumdasın senin blog linkini de atsana beybi bana :))

      Delete