5/15/2015

Bahar Kombinleri

  Merhaba !

Bu gün yaptığım bahar kombinlerinden bahsetmek istedim. 
Son zamanlarda Aéro ile ilgili çok soru alıyorum reklam amaçlı yapıp yapmadığım konusunda özellikle. Onu da minik anlatmak istiyorum nasıl başladığını.


Geçen sene eylül ayında beraber evde otururken arkadaşım Facebook sayfasında bu yazıyı görmüş. Aéropostale Stil Elçilerini arıyor diye. Benim de modaya olan ilgimi bildiği için bir bak dedi. Siteyi incelediğim zaman Aéropostale markasını, Türkiye'ye yeni gelen ama yurtdışında çok populer olan bir marka olduğunu gördüm ve bu şekilde ilgimi çekmeye başladı, stil elçiliği için de başvurumu yaptım. 
Elemelerden sonra Aéropostale ile çalışmaya başladım. Kendime hep yeni birşeyler katmayı seviyorum, değişiklikler yapmayı. Bu döneme başlayana kadar daha ciddi giyinen siyah ve beyaz renkleri daha çok kullanan biriydim. Aéro ile başladığımdan beri daha eğlenceli tam yaşıma uyan kombinler yapmaya başladığımı hissediyorum. Bu yüzden her kombinimde en az bir parçamı burdan kullanıyorum. 
Bence 19-27 yaş arası günlük ve gece şık kombinler için birçok şey bulabilirsiniz. 

Bu kombinimde pembe ve mor renkleri ağırlıklı olsun istedim. Kolyem çok eskiden gelen bir hediyeydi yanlış hatırlamıyorsam Yargıcı'nın koleksiyonundan olması lazım. İçimdeki askılı Zara'nın Basic koleksiyonundan. Bu askılıları çok seviyorum çünkü rahatlıkla her rengini bulabiliyorum, renk konusunda en sıkıştığım anlarda Zara'ya koşuyorum :) 


Turkuaz ve Su yeşiili en çok sevdiğim renkler arasında. Çok ferah bir görüntüsü olması dışında bence bu rekler elbise olarak çok ilgi çekici bir renk olduğunu söyleyebilirim. 
Takı olarak Amazonit doğal taşını kullandım. 
Elbiseyi öne çıkarmak için de nude tonlarda bir topuklu ayakkabı seçtim. 
Ayakkabılarımı Bambi'den aldım.
Özellikle kombin yaratma konusunda kararsız olanlar, onun altına ne giyicem bunun üstüne ne seçsem derken yarım saat oyalanıyorsanız benim gibi elbiseli kombinleri önerebilirim :)


1 comment: