8/10/2015

Günlük Yüz Bakımım :)

Sabahtan akşama kadar olan bakımımı anlatıyorum  :) 

Telefondan açıyorsanız ürünleri daha detaylı görmek için üzerine tıklayabilirsiniz. 

Karma bir cildim var.
Ona göre bir bakım uyguluyorum çok kurutmak da istemiyorum ama bir yandan yağlı görünümünü de en aza indirmeye çalısıyorum.

Sabahları Diadermine'in hassas ciltler için olan bu yüz temizleme jelini kullanıyorum.
Aynı zamanda makyajımı çıkarmak için bununla üzerinden geçmem yeterli oluyor.
Zaten temizlemesi en zor olan kısım benim için göz makyajım, o da bununla çok rahatça çıkıyor. 
Ellerimi ıslattıktan sonra bu jelden alıyorum ve yüzümü temizliyorum. 
Bu jeli kullanırken önceden yüzünüzü ıslatmayın. 
Normal jellerden biraz daha farklı bir kullanmı var ve köpürmüyor.


Sonrasında Gratis'ten aldığım bu iki farklı uçlu yüz temizleme aleti ile masaj yaparak siyah nokta maskesi uyguluyorum.
Bu maskeyi bir sonraki blog'umda anlatacağım.
Bu fırçalardan pembe olanı yüzü daha iyi temizlemek için, beyaz olanı siyah nokta ve gözenekleri derinlemesine temizlemek için. 
Ben kesinlikle işe yaradığını gördüm. 
Hem cildiniz daha yumuşak hemde masaj da yaptığı için kan dolaşımı hızlanmış oluyor. 
Böylece sonrasında uygulayacağınız tonik veya kremin etkisi artıyor.

Tonik olarak Clinique 2 numaralı toniğini kullanıyorum. 
Çok ferahlatıcı bir tonik aynı zamanda yüzümü kurutmuyor.
Clinique markasının ürünlerini genel olarak beğenerek kullanıyorum. 


Dışarı çıkmadan önce de Murad'ın yağsız güneş kremini çok ince bir tabaka olarak uyguluyorum.
Yağsız demesine rağmen yağlı bir yapısı var aslında ama benim cildim güneş kremine karşı çok reaksiyon vermesine rağmen bu kremi rahatlıkla kullandım. 


Akşam eve geldikten sonra yine yüzümü yıkıyorum.
Yüzüm ıslakken Neutragena'nın siyah nokta peeling ve kilini yüzüme sürüyorum.
Sonrasında makine yardımıyla masaj yaparak temizliyorum.

Yüzümü yıkadıktan sonra üzerine her gün değil haftada 2 gibi Body Shop'un Seaweed maskesini sürüyorum. 
Yüzümün her yerine sürmüyorum.
Sadece yağlanmanın daha yoğun olduğu T bölgesine uyguluyorum. 
10 dakika bekledikten sonra yıkıyorum.

Bunu bir arkadaşım sayesinde öğrendim. 
Aktarlarda satılan elma sirkesi cilde çok güzel nem verirken aynı zamanda gözeneklerin de küçülmesini sağlıyor. 
Bende evdeki boş tonik kutusunun içine ondan koydum ve geceleri yatmadan tonik olarak bunu uyguluyorum. 
Kokusu biraz ekşi oluyor ama rahatsız olmazsanız cilde gerçekten iyi geliyor.

  

Sirkeyi uyguladıktan sonra üzerine bu yeni keşfettiğim yağı 4 damla kadar yüzüme ve boynuma uyguluyorum.
Loreal'in Nutri Gold Extraordinary Oil'i yüz için olanı.
Bu daha çok yeni çıktı ve gerçekten çok ama çok başarılı bir bakım sağlıyor geceleri için.
Her ne kadar üzerinde yağlı bir görünüm yaratmaz yazsa da yağlı bir his oluyor ama buna değer çok güzel bir bakım sağlıyor.

 Gözaltı için yine Clinique repairwear laser focus kullanıyorum. 


En en en güzel keşif ise bu sanırım. 
1 haftada kesinlikle sonuç alacağınıza inanıyorum. 
Navala'nın kirpik ve kaş uzatma ve dolgunlaştırma jeli.
Ben kullandığımdan beri çok net bir etkisini gördüm. 
Kirpiklerin dökülmesini de çok aza indirdi. Kaşlarım daha kuvvetli ve dolgun çıkıyor.
Kesinlikle öneriyorum !! Eczanelerde satılıyor.
Fırçasıyla kaşıma üst ve alt kirpiklerime yatmadan uyguluyorum veya gün içinde evde de uyguluyorum yüzümü temizledikten sonra.


En son olarak da yüzü nemlendirip rahatlatan ve yüz şişliklerini azaltan Arnica jeli önemli görüşmelerimden önceki gece kullanıyorum.
Rahatlatıcı ve tamamen bitkisel bir jel. Masajla uygulayarak gözaltı şişliklerinin olduğu yerlere sürebilirsiniz.
Eczanelerde satılıyor.


No comments:

Post a Comment