8/01/2015

G5 masajı ve Cilt Bakımı zamanı !

Bu ara en çok paylaşmam istenilen konulardan biri güzellik sırlarım'mış :)

Yaz aylarında olduğumuz için bu ara yeni keşfettiğim bir şeyi paylaşmak istiyorum.
G5 masajı !! :)) 
Bağdat Caddesinde Fulya Ay'da gönül rahatlığıyla yaptırabilirsiniz bende orayı tercih ediyorum yer olarak da çok merkezi, kalite ve güler yüzlülük olarak da tartışılmazlar. 
Oya hanımla konuştuktan sonra o size en uygun tedaviyi söyler benim için de öyle oldu.  
Şimdi ben size bana yapılandan bahsedeceğim.

G5 masajı
G5 masajı yapılan bölgedeki kan dolaşımını hızlandırarak buradaki yağların yakımına neden oluyor.
Böylece daha pürüzsüz bir görüntü elde etmenizi sağlıyor.
Daha ilk seans sonrasında bile o yenilenmenin ve hareketin başladığını hissediyorsunuz benim gibi sabırsızsanız sonucu görme konusunda bence bu tam size göre.
Yaptırdıktan sonraki sabah bile farkı hissediyordum.
5 seans 3 4 gün arayla yaptırmayı öneriyorlar. 

Bu masaj ucunda minik çıkıntıları olan döner bir başlıkla uygulanıyor. 
Önce vücuda yağ yakıcı bir yağ sürülüyor sonrasında uygulanma süresi üst bacak için toplamda 15 dakika.
İnce başlıkla yaptırıyorum, kalın uçlu başlık biraz daha derin etkili olduğu için can yakabiliyor ve sonrasında ufak morarmalara neden olabiliyor ama ince başlıkta o durum yok.

Masaj bittikten sonra eve gelince Nivea'nın sıkılaştırıcı  Q10  içerikli kremini sürüp öyle uyuyorum. Kremin de çok daha etkili emilmesini ve etkli etmesini sağlıyor.

 
Sabah kalktıktan sonra o etkiyi zaten hissetmiş oluyorsunuz. 
Masaja gideceğiniz günün sabahında da aynı şekinde bu kremi uygularsanız tamamen emdikten sonra G5 uygulanırsa daha da güzel bir etki alabilirsiniz.  

Veeee cilt bakımı :) 
En son G5 masajına geldiğimde işlerine çok güvendiğim için ciltbakımını da burada yaptırdım. 
Şefika hanım yaptı cilt bakımımı. 
Derinlemesine cilt bakımı yaptırdım ve ellerine emeklerine sağlık her şeyleriyle kusursuz bir şekilde 1 saat boyunca bir cilt bakımı yaptı. 

Cilt bakımına nereye gidersem yanımda kendi spongelarımı götürmeyi tercih ediyorum.
Size de bunu öneriyorum çok daha hijyenik oluyor. 
 Yazın artık güneş daha da tehlikeli olduğu için yüzüme gün içinde evden çıkarken bile güneş kremi çok kullanıyorum. 
Bu yüzden gözeneklerimi o kremin kalıntılarından arındırmak için cilt bakımı çok rahatlatıcı oldu.
Güneş kremi olarak da eğer yağlı bir cildiniz varsa Murad'ın yağsız güneş kremini önerebilirim ben onu kullanıyorum.
Son olarak tavsiyem de şu ki, her zaman yatırımı kendinize yapın. 
Her gün gezip tozmaca yapmaya arkadaşlarla buluşmaya vakit bulurken kendinize vakit bulamamayı kabul etmiyorum :) 

Kendinize biraz vakit ayırın. Kendinizi biraz şımartın.!


No comments:

Post a Comment