5/18/2015

Spor Günlüğüm

Eveett yaz geldi baklavaları börekleri eritme zamanı ! 

Malesef erkek olsak o minik göbek gayet sempatik olabilirdi ama bence plajda fıstık gibi gezen kızları görünce kafanızı sağa sola vurup kendinizi pareo ve havluların altına saklamak istemiyorsanız o zaman birazcık popomuzu kaldırıp spor yapma zamanı. 

Bana gelince ben nasıl spor yapıyorum?

 

Öncelikle 1 yada 2 gün arayla spora vakit ayırmaya çalışıyorum. Ama spora gittiğim zaman ağırlık çalışmak yerine daha çok cardio yapmayı tercih ediyorum.
Mekik ve squat'ı ihmal etmiyorum. Pilates dersleri almıştım Ayten Altun hocamdan 2 sene, orda öğrendiğim hareketleri yeniden tekrarlıyorum.

Benim en zayıf noktam basenlerim. 
Derseniz ki yemeğin salçalısı kadının kalçalısı o da güzel bir bakış açısı olur ama ben yine de biraz eritmeyi tercih ediyorum. 

Hayat tavsiyesi olarak kendime 2 not:
1) Tutamayacağın sözü verme.
2) Veremeyeceğin kiloları alma. 

Ki ben gerçekten sevdiğim bazı şeyleri görünce dayanamıyorum bkz: tereyağında karides bu yüzden öncesinde ve sonrasında spor yapmış veya yapacak olmak beni çok rahatlatıyor.



Bir diğer motivasyonum ise spor yaparken kendimdeki gelişmeyi görebilmek. 
Spora başladığım zamanlarda daha çok bol t-shirtler daha geniş kesim eşortman altlarını tercih ediyordum. 

Sonra sporda kendine aynada bakıp ağırlık çalışırken huh hah hiaa diye sesler çıkaran erkekleri görünce dedim ki herhalde kendilerine bakmak motive ediyor.
Sonrasında kendime sporda giymek üzere daha motive edici kıyafetler seçmeye başladım.
E haliyle göbek de biraz eriyince spor büstiyerlerine geçiş yaptım. 
Bence kıyafet modu ve kendine bakışı değiştirmede çok önemli bir faktör.

Bakınız hala göbek var ama ne kadar mutluyum :D 
Arkadaki gölgem hatta Smooth Criminal yapmaya bile yeltenmiş mutluluktan




Bu arada en önemlisi kendinizle barışık olmak. İnce demek her zaman güzel demek değil.
Ben açıkçası bileğim kadar ince bacağı olan kızlara baktığım zaman sağlıklı bir güzellik göremiyorum.

En güzeli fit olmak. 
Yiyin gari ama sporu da ihmal etmeyin ! :) 

No comments:

Post a Comment